Carl Jacobsens vej 20, 3. sal, 2500 Valby, Danmark

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Skal vi gøre en forskel sammen?

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.    

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Forventninger til partnere

Vi forventer, at vores partnere har detaljeret og omfattende kendskab til deres marked og det givne markedspotentiale.

Desuden er det afgørende, at vores partnere har de nødvendige ressourcer til at betjene markedet samt stærke forbindelser til beslutningstagere inden for sundhedssektoren i det pågældende land.

Vi forventer, at vores partnere bidrager med lokal viden og erfaring. Vi ved, at hvert marked er unikt, derfor anerkender vi, at partneren kender markedet bedst, men vi forventer, at der udvikles en årsplan med mål i samarbejde mellem os og partneren. Planen vil løbende blive fulgt op med månedlige online-møder.

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Kommunikation

Vi stræber efter at skabe en tillidsfuld, åben og professionel platform, hvor ideer og input deles, og ambitioner kan blomstre. De regelmæssige online-møder vil altid være en del af partnerskabet.

Da vores produktinnovation er baseret på markedsinput og feedback, opfordrer vi altid vores partnere til at dele feedback fra kunder med os. Dette har afgørende betydning for produktudviklingsprocessen og sikrer, at vi tilpasser os korrekt til markedsudvikling og behov.

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Forventninger til Kundeservice

I overensstemmelse med vores kerneværdier opfattes forholdet til vores kunder som lige så vigtigt som vores produkter.

Kundeservice anses derfor for at være afgørende for vores fremtidige udvikling og succes og vi forventer at vores partnere påtager sig ansvaret for deres lokale markeder og kunder.

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Samarbejde

Hvis du er interesseret i at udforske muligheden for et langsigtet forretningsforhold med Wavecare, vil vi gerne mødes med dig. Inden vores møde vil vi gerne have, at du overvejer og laver en kort præsentation om følgende punkter:

  • En generel præsentation af din virksomhed
  • Dine værdier
  • Dine kunder
  • En go-to-market-strategi for hver af Wavecare-produkterne, som du ønsker at promovere
  • Indikative priser for markedet
  • Årlige forventede salgsmål for Wavecare-produkter, med mål for kunder og sektorer
 

Wavecare forventer en ambitiøs forretningsplan fra en potentiel partner, kombineret med løbende afstemning og dialog vedrørende fastlagte mål.

Skal vi gøre en forskel sammen?

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.    

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.
Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Forventninger til partnere

Vi forventer, at vores partnere har detaljeret og omfattende kendskab til deres marked og det givne markedspotentiale.

Desuden er det afgørende, at vores partnere har de nødvendige ressourcer til at betjene markedet samt stærke forbindelser til beslutningstagere inden for sundhedssektoren i det pågældende land.

Vi forventer, at vores partnere bidrager med lokal viden og erfaring. Vi ved, at hvert marked er unikt, derfor anerkender vi, at partneren kender markedet bedst, men vi forventer, at der udvikles en årsplan med mål i samarbejde mellem os og partneren. Planen vil løbende blive fulgt op med månedlige online-møder.

Kommunikation

Vi stræber efter at skabe en tillidsfuld, åben og professionel platform, hvor ideer og input deles, og ambitioner kan blomstre. De regelmæssige online-møder vil altid være en del af partnerskabet.

Da vores produktinnovation er baseret på markedsinput og feedback, opfordrer vi altid vores partnere til at dele feedback fra kunder med os. Dette har afgørende betydning for produktudviklingsprocessen og sikrer, at vi tilpasser os korrekt til markedsudvikling og behov.

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.
Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Markedsføring

Vi forventer, at vores partnere afsætter en passende mængde tid til at fremme salget af vores produkter og at der afsættes mindst lige så meget tid og opmærksomhed på vores produkter som på andre aktiviteter.

En plan for de kommende markedsføringsaktiviteter bør præsenteres ved hvert månedligt møde og omfatte relevante konferencer, seminarer, cases, nyhedsbreve, public relation-aktiviteter osv.

Wavecare vil give adgang til forskning, billeder, logoer, kataloger og prisoversigter til vores partnere.

Forventninger til Kundeservice

I overensstemmelse med vores kerneværdier opfattes forholdet til vores kunder som lige så vigtigt som vores produkter.

Kundeservice anses derfor for at være afgørende for vores fremtidige udvikling og succes og vi forventer at vores partnere påtager sig ansvaret for deres lokale markeder og kunder.

Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.
Det er vores ambition og forventning, at samarbejdet med en partner vil skabe gensidige fordele og løsninger. I alle vores partnerskaber, værdsætter vi kvalitet frem for kvantitet.

Samarbejde

Hvis du er interesseret i at udforske muligheden for et langsigtet forretningsforhold med Wavecare, vil vi gerne mødes med dig. Inden vores møde vil vi gerne have, at du overvejer og laver en kort præsentation om følgende punkter:

  • En generel præsentation af din virksomhed
  • Dine værdier
  • Dine kunder
  • En go-to-market-strategi for hver af Wavecare-produkterne, som du ønsker at promovere
  • Indikative priser for markedet
  • Årlige forventede salgsmål for Wavecare-produkter, med mål for kunder og sektorer

Wavecare forventer en ambitiøs forretningsplan fra en potentiel partner, kombineret med løbende afstemning og dialog vedrørende fastlagte mål.